Dyson DC32 Allergy geel, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC32 Allergy geel, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Jodokus22 28-06-2011

Ik heb een paar kantekeningen betreffende deze stofzuiger, hij zuigt enorm goed, zo goed zelfs dat de zuigmond aan het laminaat kleeft en dat is niet zo handig, hij maakt een hoop herrie en vooral een vervelende bromtoon die wordt veroorzaakt door dat cycloonsysteem waardoor je afhankelijk van de zuigkracht een melodie krijgt voorgeschoteld waar ik niet op zat te wachten toen ik hem kocht. De slang is lekker lang, alleen wanneer je het kleine zuigmondje of de andere accesoire alleen aan de slang bevestigd is het zeer onhandig je hebt geen handgreep en je kunt geen valse luchttoevoer regelen. Het legen is ook een ramp wanneer je op die rode knop drukt vliegt de onderkant ineens open waardoor alle rotzooi op de grond licht, dezelfde handeling verrichten met een plastic zak lukt ook niet ze best. De futuristische stang is een onding, benieuwen hoe lang die meegaat, om het kleine borsteltje onder aan de stang kun je niet mee werken.

Ik heb nog een oudere DC8 waar ik veel meer tevreden over ben, die heeft een metalen uitschuifbare stang en dat werkt veel beter, en de handgreep blijft aan de stang zitten waardoor je de kleine accesoires beter kunt gebruiken. Al met al geen vooruitgang. Ze maken nog steeds te veel herrie.

Koetjuh 02-10-2010

Superzuigkracht, tapijt en stof geen probleem voor deze krachtpatser. Zelfs harde vloeren worden duidelijk schoner dan andere merken die ik geprobeerd heb.
5 jaar garantie, geen zak en een filter wat je zelf kan schoonspoelen met koud water. Legen van vuilreservoir, lekker makkelijk in de prullenbak (let op dat je dit wel IN de bak doet en niet erboven anders zit je onder het stof). Lekker makkelijk op te bergen en goed te tillen.